We Włoszech jest niekwestionowaną gwiazdą. I bynajmniej nie dlatego, że spotyka się z najpopularniejszą włoską blogerką Chiarą Ferragni. Fedez ma 27 lat, a na koncie pięć albumów, z czego trzy kilkakrotnie pokryły się platyną, oraz nominację do MTV European Music Awards. Ma też oryginalny styl, który również wpływa na to, że głównie nastoletnie Włoszki piszczą i mdleją na jego widok. Trzeba jednak przyznać, że mimo muzycznych osiągnieć na rodzimym rynku, związek z Chiarą pomógł mu w zdobyciu większej popularności za granicą. Czego efektem może być również najnowszy projekt z udziałem Fedeza, czyli kolekcja zaprojektowana dla jednej z najpopularniejszych hiszpańskich sieciówek Bershka.
Projekty w ramach linii nazwanej „Misunderstoood” powstawały w Mediolanie i Barcelonie, i inspirowane są klimatem lat 90., sportem oraz tatuażami (których na ciele Fedeza nie brakuje). To przede wszystkim koszulki, bluzy, spodnie, kurtki, a także dodatki w postaci czepek z daszkiem, skarpet oraz haftowanych naszywek. Grafiki, które pojawiają na zaprojektowanych przez Fedeza ubraniach i akcesoriach, powstały we współpracy z El Monga, argentyńskim tatuażystą z Barcelony, który swoją drogą, jest autorem jednego z tatuaży włoskiego muzyka.
Kolekcja Fedez x Bershka jest już dostępna online. Ceny? Od 20 zł na naszywkę do 400 zł za kurtkę. Skusicie się?
Komentarze