Macierzyństwo może mieć wiele twarzy. Z dokładnością do tego, że wcale nie trzeba się na nie decydować. A to, czy ktoś ma dzieci czy nie to już na pewno nie nasza sprawa. To właśnie mniej więcej takie przesłanie płynie z najnowszej kampanii marki Ania Kruk zrealizowanej przy okazji Dnia Matki 2022. „Jeśli temat zbliżającego się Dnia Matki lub macierzyństwa jest dla ciebie niekomfortowy lub po prostu nieinteresujący, wycisz tego typu informacje wysyłane przez naszą markę” – sugeruje Ania Kruk, pozostawiając każdej (i każdemu) z nas możliwość wyboru. Spotkałyście i spotkaliście się kiedyś z takim podejściem? No właśnie...

#reborn – kampania biżuteryjnej marki Ania Kruk z okazji Dnia Matki 2022

Za sprawą swojej najnowszej kampanii „Reborn” biżuteryjna marka Ania Kruk po raz kolejny postanowiła oddać głos „prawdziwym” kobietom i zamiast modelek zaprosiła do współpracy klientki i przyjaciółki marki – Kaję, dwie Weroniki i Adriannę.  A każda z nich – w nawiązaniu do zbliżającego się Dnia Matki – opowiedziała o swoim podejściu do macierzyństwa. I tak w kampanii wzięły udział dziewczyny, które zarówno są mamami – pracującymi zawodowo, jak i „na pełen etat”, a także takie, które mamami zostać nie chcą albo... nie mogą. Przypominając w ten sposób, że nie ma jednej właściwej historii, a każda z nas ma możliwość wyboru i prawo decydowania o sobie. A osobom postronnym nic do tego. Tym bardziej, że zadając zbyt intymne i impertynenckie pytania, można naprawdę sprawić komuś przykrość lub wprawić go w zakłopotanie. Głosem zaproszonych do kampanii kobiet marka Ania Kruk zwróciła uwagę także, jak wielkiej presji związanej z macierzyństwem podlegają kobiety, od których oczekuje się, że – prędzej czy później zostaną mamami, a jeśli nie chcą to „na pewno im się odmieni”. Przy okazji przypominając, że życie pisze różne scenariusze. Zresztą, zobaczcie film, który powstał w ramach kampanii. 

Oprócz niego zrealizowana została także przepiękna sesja zdjęciowa utrzymana w stonowanych piaskowo-brązowych kolorach (przekonajcie się, zaglądając do naszej galerii). I której uzupełnieniem jest najnowsza biżuteria marki: złote kolczyki koła, naszyjniki – w formie łańcucha lub z finezyjnymi wisiorkami, szerokie pierścionki i klasyczne obrączki inkrustowane kolorowymi kamieniami. Słowem – różnorodne jak same kobiety – nie tylko te zaproszone do udziału w inicjatywie.

„Reborn” to kolejna kampania marki, do której Ania Kruk podeszła niestandardowo, nie bojąc się mówić o tym, co większość marek (i ludzi) woli przemilczeć. Wystarczy wspomnieć ostatnią kampanię walentynkową – bez kiczowatych kadrów, romantycznych gestów i serc, w której także bohaterami były – zwyczajne-niezwyczajne osoby. Dokładnie takie jak my! I to nam się bardzo podoba. 

W Glamour.pl na co dzień informujemy was o trendach, stylu życia, rozrywce. Jednak w tym trudnym czasie część redakcji pracuje nad treściami skupionymi wokół sytuacji w Ukrainie. TUTAJ dowiecie się, jak pomagać, sprawdzicie, gdzie trwają zbiórki i przeczytacie, co zrobić, żeby zachować równowagę psychiczną w tych trudnych okolicznościach.